Fredag hela veckan?!

Fredag som är så härligt (om det inte hade snöat inatt så att allting är helt vintrigt och äckligt). Men jag ska skriva klart min uppsats, shit vad jag har tjatat om att jag ska skriva klart den då, men det är ju å andra sidan det som mitt liv har handlat om den här veckan. Är så sjukt omotiverad...

Sedan ska jag plocka undan allting efter loppisen igår som inte blev sålt och som jag köpte, möblera tillbaka och ta av alla prislapparna och skicka till välgörenhet eller vad det heter, i Emmaus-comtainern som står vid pendelparkeringen bakom Konsum tänkte jag.

Klockan ett ska jag vara borta på tandläkaren för att få städinstruktioner, dom tycker att det har varit lite slarvigt städat tydligen och då ska hon komma och visa mig hur man ska göra. Så jag ska försöka hinna det mesta innan det. Ikväll ska vi träffas och planera en segelvecka med flera båtar som vi ska göra under sommaren, det ska blir så fett najs ändå, alltså att segla. Och träffas. That´s my plans for today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback