Schysst?

Idag har jag inget inplanerat alls, det låter skönt va? Nu har jag precis gjort en form med pasta, köttfärs och ostsås, det är väldigt enkelt och gott och eftersom jag inte är speciellt förtjust i en överfull diskbänk med disk så väljer jag oftast att göra något som har allt-i-ett, ett recept på det kommer snart.

Har även plockat lite här hemma och nu ska jag städa ordentligt. Förresten jag såg en rolig sak när jag stod i köket förut. En bil hade parkerat på torget och det satt en gubbe i den, han satt där jättelänge så jag tänkte att han väntar nog på någon. Efter ett långt tag kom det en tant med 4 matkassar i händerna plus en bal med toalettpapper som hon lastade in i bilen. Gubben satt kvar i bilen som om han in kände henne och när hon väl hade fått in allt i bilen så klev hon in på förarsätet, startade bilen och körde iväg. Gubben satt där som om det regnade. Asså, allvar, skicka iväg sin fru för att handla och inte hjälpa henne att bära eller ens packa in. Eller ens köra bilen, allvar liksom, vad är det för någon sorts man om man får fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback