En lugn morgon

Idag ska jag träffa några klasskompisar på ett fik klockan två  för att diskutera och förbereda våran redovisning av en bokserie som vi har läst. Men innan det ska jag hinna med några ärenden på stan har jag tänkt så jag åker snart ner ändå. Så skönt att ha lite sovmorgon och hinna med saker hemma också så att det inte är helt kaos när man kommmer hem på eftermiddagen, eller i mitt fall idag, tidig kväll. Bättre att plocka ihop och ordna undan saker innan.

Nu har jag suttit och kikat på IKEAs sida, behöver verkligen åka dit snart, behöver köpa massa ny förvaring och lite andra småsaker, får se när det går att få till, almanackan börjar bli ganska full nu med massa roliga saker som ska hända och ske.

Nu ska jag äta och göra mig iordning lite, just det, jag kanske ska packa upp min väska också. Hann inte göra det igår när jag kom hem så det är kanske på tiden...

Idag har jag på mig min Stockholmkjol som ni kanske har sett en del på sistone. Jag älskar att ha kjol och leggings nu när jag har några kjolar som jag verkligen gillar. Det är skönt och ser dessutom snyggt ut. Till det matchar jag med en blommig blus och rosa kofta


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söt du är!

2009-03-16 @ 20:13:47
URL: http://anna.magnussonkonsult.se
Postat av: Linda

tack! :) du med!

2009-03-16 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback