Min turdag!

Jiho, vilken rolig dag det här blev, måndagar kan vara riktigt roliga fast man inte anar det innan! Jag fick gjort massa små ärenden på förmiddagen, tog till exempel hål i öronen på Kicks och där var personalen jättegulliga. Jag fick komma in i ett litet rum bakom som var mysigt inrett och dom hade faktiskt sånna där pluppar, som man har i början, som var okej och inte jättefula. När jag skulle betala sen så kostade det 290 spänn fast innan hade en sagt att det kostade 150 spänn men det var tydligen nya priser men då skickade de med en rosametallic liten clutch som kompensation. Då blev jag genast glad! Sedan gick jag och skulle köpa lite nya smycken och framför allt ett nytt, långt halsband och jag hitta även annat som jag tyckte om.

Det gick fortare än jag trodde så jag hann med halva stan idag innan vi träffades på Le pain francaise för att diskutera våra deckare som vi har läst. Eftersom det var franskt så provade jag en croissant, dom borde ju kunna sånt på ett sådant ställe och visst gjorde dom det.

Vi satt där i ett par timmar och när vi var klara ringde min mobil och jag trodde att det var pappa för jag skulle åka med honom hem. Men då var det från Metrotidningen, dom har ju något som dom kallar för metro fashion days nu och på fredag och lördag kommer de till Nordstan. Där fanns en tävling som jag svängde ihop ett litet, fint rim till som motivation och nu hade jag tydligen vunnit den!!! Första gången jag vinner något sådant, även om det var ett par till vinnare. Men priset var i alla fall en omstyling med Metros stilguru Frida Fahrman, det var via hennes blogg som jag fick reda på tävlingen. Det är ju sjukt att jag vinner något sådant men det ska bli så fett roligt!!! Vi kommer att gå och shoppa tillsammans och sedan får jag professionell hår och make. Det enda molnet på himlen är att sedan när man är klar så får man komma upp på scenen för att hon ska berätta om vad hon har gjort och det är ingenting för mig. Jag som är så feg, men det ska jag väl överleva. Målet i sikte som det heter.



Supersöt rosa  väska eller glammig necessär för all del, och ett nytt paraply från Accent
Doftljus och duschpeeling från H&M


Supersnygga örhängen och ett halsband från H&M dom med

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, Linda, va kul! Det är sånt där som man tänker att det händer aldrig mig... Kan tänka mig att du kommer att gilla det... Ja, det där med scenen låter lite läskigt! Men du klarar det säkert! Vad kul med örhängen, det är så gulligt tycker jag! Har oxå funderat på att ta hål, men jag är lite orolig för nickelallergin... Också vet jag inte om jag skulle trivas me örhängen... Jaja, vi får la se...

2009-03-16 @ 23:06:26
URL: http://anna.magnussonkonsult.se
Postat av: Camilla!

Åh vad kul Linda! Grattis :)

2009-03-16 @ 23:44:18
Postat av: Linda

Tack sweeties!

2009-03-17 @ 07:15:27
Postat av: Linda

Anna: Ja, samma här men använd Blomdahls, då är det ingen fara. Dom är helt ofarliga typ :)

2009-03-17 @ 07:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback