Handla mat är en stor affär

Nu är jag hemma igen, vi åkte till Torp och handlade lite saker idag som sagt, väldigt lugnt och skönt med nästan inget folk alls. Det kändes bara skönt att gå omkring där i lugn och ro och pussas i fred, haha. Nej men det var väldigt trevligt faktiskt, kändes avkopplande istället för stressande och vi hittade allting som vi skulle ha också. Jag fick med mig ett par skor från Stadium så nu blir det ut och springa, eller i alla fall lite mer än en powerwalk.

Köpte även läderband och smyckestillbehör på Panduro för jag tänkte göra ett par egna armband, då får man dom som man vill och kan bestämma själv hur dom ska se ut. Ska sätta mig med det nu en liten stund tror jag. Andreas köpte jättefina saker, som jag prackade på honom (fast han gillade dom) ett par chinos, armband och en skjorta så nu blir han lite vårchic han med, jag lägger upp en bild på det här i bloggen. Sedan var jag även inne på apoteket och gjorde av med en förmögenhet på nödvändiga saker och så handlade vi mat också.

Vi tjafsar alltid när vi är och handlar mat tillsammans, jag vill bara köpa saker som är nödvändiga och inte det dyraste, okej någon gång kan det bli ett undantag. Men när Andreas handlar själv blir det alltid en extra godispåse, lite naturgodis, nötter eller något sånt. Så när vi handlar tillsammans tjafsar vi alltid om vad vi ska köpa ioch inte, alltid när vi är på Maxi och hanlar ska han köpa med sig en fet röra hem, vilket jag tycker är onödigt, vet att jag inte kan hålla mig borta från det om vi köper hem det. Men idag var det extrapris så då om någon gång får man ju acceptera det så jag gav mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback