Synda - Fynda

Supertrött nu! Tur att jag inte måste gå upp tidigt någon mer dag den här veckan i alla fall! När jag kom hem la jag mig på sängen och höll på att somna innan A kom med varma ostmackor och mjölk  som vi åt i sängen. Sen låg vi och vilade, så slappt och härligt och sedan visade jag vad jag hade hittat för något idag. Nu har han somnat och jag känner mig helt slut jag med men jag msåte ju gå och städa i alla fall. Och handla. Och hämta tvätten.

Efter redovisningar och tjöt om var man kan hålla sig uppdaterad som svenskalärare samt utdelning av examinationsarbetet så gick jag några timmar på stan. Skulle köpa ett par nya skor som jag ska ha nu när jag o Xina ska börja med att ta oss ut och springa ibland. Hittade ett par fina rosa skor men dom var så dyra så jag kunde inte med att köpa dom, det känns så onödigt att lägga pengar på sånt tycker jag. Men jag ska ta mig en tur till torp någon kväll denna veckan har jag tänkt mig så då får jag väl köpa några i alla fall. Men jag fick med mig några påsar hem idag ändå, några synd och några fynd som jag brukar säga.

Ett par vita ballerinaskor som är lite mer rejäla än vanliga ballerinor, för bara 149:- på Lindex. En rosa liten jacka som inte var lika billig, från Lindex den med, men jag hittade äntligen den som jag letat efter och färgen var inte dum den heller. Lite basplagg var nödvändigt att köpa också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback