Vad bra att man kan byta saker ibland!

Då var man hemma igen, det var kul på loppisen, skitkul. Vi fick sålt en del men vi hade kanske inte gjort världens reklam för den innan men det kom väl typ runt tio personer som vräkte runt bland alla kläder plus vi själva. Jag fick med mig ett jordgubbsshampo, en ny vårväska, en småblommit söt blus och lite smågrejer. Allting belv inte sålt, jag fick väl iväg 1/3, mycket kjolar, hårband och nagellack som försvann det var mest populärt  verkade det som. Men det blir en till chans för de som inte kunde komma, med nya saker och lite omrumstering bland oss som tar med oss saker antagligen.

Sedan gjorde vi pastasallad(!) och satt och käkade tillsammans innan vi plockade ner allting i kassar igen. Jag och Xina åkte hem och gjorde pizza och tittade på melodifestivalen och sedan på två Beck. Dom är grymma!

Men nu ska jag snusa ner mig i sängen om en stund.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback