Välkommen!

Vi är några tjejer som gör en stor garderobsrensning med kläder som vi aldrig använder, som inte passar eller så har vi har tröttnat på dem. För mig är det så att jag får inte ens plats att hänga upp alla kläder när inget ligger i tvättkorgen så jag har även rensat ut kläder som jag helst skulle vilja ha kvar men inte får plats med. Så det blir alltså en second hand med ett antal tjejers saker, gamla som helt nya och oanvända!

Jag har gjort ett berg på bordet men det är fortfarande mycket kvar att plocka fram och jag är bara en av fem tjejer så räkna med att det kommer finnas saker!

Så kom till Fredrika (Kaprifolvägen 27) på lördag klockan 16.00 och ta med rejält med kontanter så du kan köpa mycket (Det kommer att vara supoerbilligt, vi vill ju bli av med det!) Det kommer att finns massor av t-shirts, shorts, koftor, jeans, linnen, klänningar, väskor, skor, smycken och jag vet inte allt. Både använda och helt splitternya saker! Säg gärna till dina kompisar, det finns saker för alla tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback