Varma ostmackor

Jag har fortfarande inte kommit till klarhet med vad jag sak välja och hur det funkar riktigt...Har mejlat studievägledningen och frågat och väntar på svar. Under tiden äter jag lite frukost, börjar bli dags nu, hmm. Esther anklagade mig i fredags för att leva på amerikanska pannkakor men nu kanske man kan säga att jag lever på ostmackor med oregano istället, det är så med mig, börjar jag äta något som jag gillar och som är enkelt så kommer jag snart att bara äta det.

Men nu ska jag plocka fram uppsatsen och fiffla lite med den, få igång en inledning i alla fall. Som ni ser är det fullt med saker på skrivbordet nu men jag ska ta och städa upp lite, man jobbar mycket bättre när det är ordning och reda omkring en. See yo!

Kommentarer
Postat av: xina

två moderkakor

2009-03-24 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback