Vegetarisk mat och loppis

Denna veckan har haft alla förutsättningar att bli en sunkvecka, sova till tio för att sen sätta på sig mjukisbrallorna, en t-shirt och en toffs mitt på huvudet. Men jag har faktiskt gått upp senast klockan åtta varenda dag, frivilligt, det är inte helt vanligt för en sjusovare som jag, fräschat till mig på morgonen och kommit igång med min uppsats. Det känns skönt, ska försöka få klart den idag har jag tänkt, om jag hinner.

Elin kommer på lunch idag, så jag ska försöka att göra något vegetariskt, fniss, vet inte hur det kommer gå men jag får väl försöka. Sedan ska jag förberda för våran loppis som vi ska ha igen ikväll, hemma hos mig=det blir nog trångt, men antagligen kommer folk lite utspritt så det ska nog funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback