Xina fotar

Jag lovade ju bilder från igår och jag kan säga att de blev inte jättelyckade, det hade blivit mörkt och det var lite dåligt med ljus och Xina tappade sugen lite då men det blev många fast samma pose, kläder och ljus. Det blev lampor som vi satte fast i gardinstången och vi försökte oss på Carola-vindar och allt möjligt. Fast just det där med vinden insåg vi att vi hade för liten fläkt till...men jag tyckte ändå att de blev ganska fina...här är de oredigerade, kan inte det, men när Xina har redigerat kan jag visa en...






Kommentarer
Postat av: Mariam den galne

vaaay vilken brud asså... vilka bilder, ursäkta kan jag få ditt nummer??

2009-03-11 @ 15:17:11
URL: http://mariammuradyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback