Yes man!

Det är härligt när man vaknar och känner att "yes! (påverkad av filmen?) idag blir det en rolig dag", då går det så lätt att kliva upp. Visserligen kommer jag att vara jättetrött i eftermiddag,  filmen slutade rätt sent igår men den var riktigt rolig och värd att ses och vi, som nästan tog upp en hel rad själva, satt och käkade massa godis och skrattade. Det var roligt att göra något kul med kompisar mitt i veckan, lite vardagslyx som man borde unna sig oftare.

Idag är det talangjakt i skolan, som bara inträffar var tredje år, men förra gången det var så var jag på skolan med fast då var jag inte med på själva tävlingen eftersom jag var i en etta. Det passar bra att sitta och se på nästan hela dagen idag, jag hade nog inte varit så alert idag om jag känner mig själv...(...låt oss ta farväl av både hjärta och själ...) Okej, det sista var bara flum från mig som jag brukar hålla på och säga en fras ur en låt när det passar in och så börjar typ Andreas eller Xina sjunga på den. Det är lite interntrams bara men det passade ju...

I eftermiddag åker vi till Jönköping för världens myshelg med Jennys o Jakob! Vi har planerat en massa sköna saker som vi ska göra, på tal om det, jag skulle ju höra av mig till Jennys kom jag på...

Nu måste jag rusa...ha en bra dag så hörs vi under dagen! Men ni kan få joina lite bilder från gårkvällen tills dess...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback