En ny klänning till mig...

Nu är jag hemma igen och här lyser solen så tydligen bättre väder hemma än i Gbg idag. Några pizzaslicar fick slinka ner nu, behöver ha mat i magen när jag städar nämligen annars blir jag grinig.

Nu ska jag gå med en kasse kläder till Julia som jag var vägen om idag på Gina tricot och köpte, det var hur kul som helst att köpa kläder till någon annan, då behövde man ju inte betala själv! Helt perfekt, tyckte att jag fyndade riktigt bra saker idag, det var nämligen tre snurror med byggrea-plagg idag. Själv köpte jag en enkel champagnefärgad klänning som hängde där. Priset? 30 spänn. Sänkt mer än 90% De finns ju typ inte.Om det finns är det sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback