Fyra sanningar om Linda!

Ja nu e de jag, stjärnan från familjen Hallman, som bloggar! (julia hehe) När linda gästbloggade för mig när vi va på skolresa skrev hon ju fem sanningar om mig, kanske inte de bästa sanningarna enligt mig så jag tänkte ta lite revanch!
Ah, hämnden är ljuv =)

1. Nu precis har Linda legat och sovit, trots fint främmande! Ojdå här behövs lite vett o ettikett regler tror jag!

2. När Linda blir stor ska hon bli pensionär

3. Linda är ett stort fan av Sharpay Evans (Ashley Tisdale) me en av hennes senaste låtar "you are the music in me" även kallad "nananana nananana na na na nana" av systrarna Hallman.

4. När Linda va liten spelade hon ju spel ibland som många andra söta små barn (men hon va inge vidare på de du) Men hon var inget fromt litet barn vad gäller sällskapsspel för om hon insåg att hon skulle förlora drog hon armen över hela spelplanen o ner på golvet me alla spelpjäser o kort o va vet jag! O då visades hon ju genast in på rummet av sina föräldrar! Mm, helt rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback