Inte meningen att förgifta med brödet

Nu har jag tvättat fönstrena, trasan var väldigt svart efteråt får jag erkänna. Men nu är det gjort i alla fall. Har även tvättat lite och skickat in intyg och närvaro till min seminarieledare så nu är jag klar med allt viktigt.

Jag och Julia pratade om att jag skulle komma hem till henne idag och laga mat till henne så det blir väl lagom nu. Hon är sjuk nämligen och igår kväll var hon här och snöt sig så mycket att papperskorgen blev full, skrev gästinlägg här, irriterade mig när jag låg och sov och åt mögligt bröd. Ja, det där med det mögliga brödet var inte meningen, jag bakade för längesen och så tog jag upp en limpa ur frysen som vi skulle ha igår till kvällsmat och den såg vanlig ut. Men hela den smakade mögel så att vi höll på att spy. Så det var den mögliga-bröd-historian.

Svans har jag också fått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback