Klänningsfrossa på löningsdagen

Nu är det ju sommar och självklart ska jag använda klänning mycket i sommar, både till vardags och fest som det heter. Själv tänker jag köpa någon av klänningarna från Lindex, har inte bestämt mig för villken ännu, vet ju inte hur dom sitter riktigt heller. Men imorgon när jag ska ner till skolan ska jag passa på att prova in allihopa och bestämma mig för en av dem.

Klänning är väl ett riktigt budgetplagg i alla fall, det räcker ju med ett par sandaler och nårga armband till så är man fit-for-fight helt enkelt. Man slipper fundera över vilken kombination av jeans/shorts och linne man ska ha. Billigt och enkelt!



Lindex 399:-

Lindex 299:-


Lindex 349:-


H&M 398:-


Ellos 249:-



Kappahl 399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback