Klar med avtentning för den här gången

Skööönt! Då har man klarat av en tenta till, den svåraste och tråkigaste hittintills, om jag klarade den eller inte återstår att se. Jag fick blackout på en del grejer under tiden så någr poäng missade jag nog på grund av det, men jag hoppas verkligen att jag inte behöver tenta om på detta ämnet.

Jag hade övertalat Andreas att följa med mig ner, tråkigt att åka ner ensam på en lördag tycker jag så han satt på ett fik under tiden som jag skrev. Sedan mötte jag upp honom och så gick vi på stan lite, köpte med mig lite blingbling från H&M bland annat och lite småsaker från Lagerhouse. När våra magar började kurra bjöd Andreas på "shopping-lunch" som det hette, typ dagens alltså, i solen.




På vägen ner, jag pluggar och Andreas läser tidningen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback