Långetissda

Idag var en lång dag minst sagt!  Jag försov mig imorses så jag kom lite försent till frisören. Jag klippte mig på frisörskolan och det ska jag definitivt göra om, väldigt prisvärt och bra. Jag fick håret tvättat, klippt, fönat och stylat för åttio spänn! Det är ju inte klokt, men det tog ganska lång tid för det var ju elever som klippte, men det var minst lika bra tycker jag för jag älskar när någon håller på med mitt hår.


Sedan tog jag en runda på stan innan skolan, och hittade några fina saker, bland annat en maxiklänning(!) korta gummistövlar och omslagspapper till studentpaketen som jag ska sätta mig och slå in ikväll. Det är ju inte alls långt kvar, ska sätta band på gosedjuren och det som ska hängas runt de galnas halsar också.






Lindex har jättebra provrum med krokar så att man kan sortera upp kläderna! Varför inför inte alla affärer det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback