Trötthet kan kännas bra ibland också

Såhär långa skoldagar som jag har borde vara förbjudet, idag kom jag inte hem förrens nu efter att ha knutit 22 råbansknopar (vi gjorde namnhalsband med snören) spelat killerboll (idrotten, första gången jag fick känna mig duktig på det), skällt på 1 unge för att tålamodet tröt och suttit i flera utvecklingssamtal bland annat.  Man blir ju trött av att jobba 10 timmar som idag. Hela vecka är det utvecklingssamtal men jag slipper att vara med på så många, har bara två till att avverka som tur är! Men det tar sin tid så att säga, inte bara att blåsa över direkt.

Nu ska jag ta mig en långdusch och sedan sätta mig och se en film hoppas jag, det har blivit mycket film på senaste men jag orkar inte göra något annat, känner mig rätt trött nu...

Här kan ni se ett idiotklipp med mig just nu:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback