Lillördag

Godmorgon!

Idag ska jag till skolan för att sitta och arbeta med min basgrupp, det är examinationsarbetet och en redovisning i nästa vecka som står på agendan. Jag skulle föredra att vrålköra så att den blir klar på typ två dagar, då är man kvar de dagarna till fem om det behövs och så är man klar sedan. Men för de som bor i Göteborg så är det naturligtvis lika enkelt att ta ta en förmiddag här och där.

Det var så längesedan jag var i skolan nu men det är fortfarande ett par gånger kvar att åka ner innan sommarlovet börjar. Igår fick jag reda på att jag hade klarat grammatiktentan! Så skönt så slipper jag tänka på den något mer. Och för att Andreas bjöd mig på en fika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback