Massor av saker att tänka på

Japp, då har jag gjort matsäck och fika och tagit fram passande kläder för imorgon, jeans som man kan jaga vildsvin i och sitta skräddare på marken utan att halva rumpan syns och i övrigt oömma kläder helt enkelt.

Nu är det dags att röra på sig, vi ska äta kvällsmat hos mamma och pappa och som vanligt har jag tusen ärenden att uträtta där, jag har alltid något som måste sys till/om/in/iordning nästan och idag är inget undantag. Dessutom ska Esther och Xina hjälpa mig att slinga min extrema utväxt och så ska jag låna lite saker tills imorgon som jag inte har själv. Typ sittunderlag. Och plasttallrik. Och så ska mamma ge mig påfyllningsvaccin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback