När katten är borta...försvinner plaggen oförklarligt

Då var det en ny dag, jag tog mig inte samman tillräckligt för att åka till skolan idag så jag blir hemma. Egentligen hade jag planerat promenad om det var fint väder, med både Esther och Xina men det regnar så. istället kommer Esther hit på lunch, vi ska återuppleva när vi var på Pizza Hut i London och åt en jättegod pastarätt, ska försöka återskapa den...En uppföljning hur det egentligen gick får ni se sedan.

Nu på morgonen har jag städat i garderoben, det är verkligen ett kontinuerligt projekt att städa ut gammalt när man köper nytt. Idag städade jag bland Andreas kläder, hängde ner hans kostym och vita skjortor i källaren och rensade ut lite där. Bäst att passa på när han inte är hemma och ser vad som försvinner med en väldig fart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback