Sommar!

Idag är andra riktiga sommardagen på året (tur att jag är ledig!) och det ska jag självklart utnyttja. Efter en sovmorgon klädde jag på mig och åt lite yoghurt och nu har jag som vanligt tagit tillflykten till familjens solställe. Altanen. Än har solen inte tittat fram över taket, den är fortfarande på framsidan men jag passar på att skriva på examinationsuppgiften så länge man ser något på datorn. Igår satt jag och undrade över varför det aldrig blev klänningsväder, det brukar ju vara det innan student och skolavslutningar men idag får jag svaret. Det kanske börjar att komma nu i alla fall. Jag ska sitta här så länge det är någon sol att tala om i alla fall och hoppas att dom andra kommer hem från skolan så att jag får lite sällskap.

Så småningom kommer ett inlägg med mina favoritklänningar nu i sommar och en veckans handlingsplan så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback