Studentförberedelser gör att man längtar tillbaka!

Tjing! Det har varit en riktigt effektiv dag idag - efter att jag hade suttit och läst i sängen i morse - diskade jag och sedan var jag inne och kröp på vinden bland tusentals papperspåsar med allt möjligt i. Jag var ute efter mina gamla studentgrejer som jag alldeles riktigt hittade efter ett tag. Jag hade för mig att jag hade en liten studentmössa där men när jag väl såg den så ville jag inte ge bort den, haha, nostalgisk någon? Ja, men det var ju den roligaste dagen i hela mitt liv tror jag nästan. Alltså, den känslan kan man liksom inte beskriva, den måste man uppleva, man var så glad så att det pirrade i hela kroppen och man var helt galen på alla sätt.

Men hur som helst så skulle jag göra kort till alla studentgrejerna som jag ska ha till utsläppet så jag fick sätta mig att göra studentmössor. I år känner jag fyra stycken som går ut och alla börjar på J (kuriosa). Om en stund kommer ett pysselinlägg hur man gör studentmössorna.





I botten av en påse hittade jag ett godisbandsom jag fick vid utsläppet av någon (papperskorgen nästa!), ett par enkronor och huvudvärkstabletter. Det känns inte som mina grejer, definitift inte värktabletterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback