Tisdag morgon

Är man uppe med tuppen gör att man blir trött redan efter två dagar men jag ska hålla ut. Denna veckan ska det vara solsken varenda dag så det blir ju lite lättare att gå upp då i alla fall. Jag har dessutom världens träningsvärk (tror jag) på översidan av låren och lite varstans i benen, gissar att det är killerbollen när man böjde sig ner och tog upp bollen hela tiden men är inte säker... 

Idag är det en vanligtvis ganska kort dag+utvecklingssamtal så jag är hemma runt tre hoppas jag. Idag ska vi göra en cool sak i bilden som jag inte har sett innan, jag visar i eftermiddag hur det blev.

PS: Måste slinga min hemska utväxt också, verkligen på tiden. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback