Den här helgen var supermysig och perfekt!

Då var jag hemma igen efter en toppenhelg! Igår var vi nere strax efter  tio och bestämde oss för att börja oss med en hemmagjord glass på torget, sedan gick vi på marknaden som var. Det var dock inte särskilt intressant, även om det kom en orkestertåg och solen sken och hela stan var ute.  Vi tog det lugnt och shoppade lite bland alla andra lördagsglada människor. Det blev ett par nya jeans och två skjortor till Andreas, en sommarkavaj, nagellack och smycken till mig innan vi var nöjda och styrde kosan mot hotellet.

På kvällen handlade vi en massa snacks och laddade upp inför ESC som vi hade tänkt att se men American Pie gick samtidigt, två filmer dessutom så jag blev nedröstad (men jag zappade över i reklampauserna för att hålla mig uppdaterad). Grattis Norge!

Idag åt vi först en jättegod hotellfrukost i resturangen och sedan strosade vi runt på mysiga små gator och i parker. Jag hittade en syrenbuske som jag insöp i flera minuter. Det påminner så mycket om sommaravslutningar! Sedan tog vi en dricka och satte oss på torget vid fontänen med alla andra folk som var ute och solade och åt glass. Mysigaste helgen!!!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback