Här snackar vi frossa

Det sista som jag skrev igår var att jag skulle gå och lämna nyshoppade kläder till Julia, två fulla kassar var det faktiskt. Vi provade, vek upp byxben, drog upp dragkedjor, klippte av exrtaknappar och dumma snören som man ska hänga plagget i men som tittar fram osv. Och jag är stolt, allting passade, det var 8 plagg och allt från jackor och chinos till klänningar och kjolar. Dessutom var allt från Gina där Julia tycker att det inte brukar passa på något sätt, men den här gången blev det en fullträff. Det är kanske så vi ska göra i fortsättningen, hon ska inte prova själv utan man bara plockar, betalar och tar med sig hem...


Behöver jag säga att min syster har en skön mimik? lyckades bara få till ett kort utan posing


Kommentarer
Postat av: hm, vem kan detta va hehe?

Ja men din systetr e så underbar o trevlig ändå på alla sätt o vis. Finns de någon bättre sockertopp än henne? ;P

2009-05-06 @ 14:51:53
URL: http://lillsyrransblogg.blogg.se/
Postat av: Julia

jag kan itne ens gissa...

2009-05-06 @ 16:31:25
URL: http://lillsyrransblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback