Kul på en torsdag

Efter skolan var slut och jag hade haft extramatte med fyra fnittriga tjejer och gjort lappar med multiplikationstabellen gick jag en omväg och gick vägen om mamma pch pappa. Jag tänkte vara snäll och ta med filmen som vi ska se ikväll hem och samtidigt passa på att betala mamma för vaccinet som vi fick igår. Jag fikade med mamma och Xina på altanen och sedan fick jag lite bråttom hem för jag hade tänkt att komma hem i tid.

Julia och jag mötte upp Andreas när han kom från jobbet och sedan gick vi hem och åt muffins och provade ut en klänning till Julia till sommaravslutningen. Det är ju helt perfekt när man kan låna av varandra, för en sommaravslutning måste man ju inte köpa nya kläder som bara används en gång typ. Vi hittade en vit klänning med volanger i garderoben, oanvänd och allt, den blir supersnygg med ett nytt band i midjan. Själv provade jag ut några alternativ till alla studentfester och sommaravslutningar som är i antågande.

Nu sitter vi och ser på The Pacifier och äter chips och dricker läsk, mitt i veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback