Jag lever...

...men har haft fullt upp, igårkväll satt jag och Julia och tittade på 27 dresses till - Julias förfäran - och åt nötter och kex och hon hade tänt all ljus hon hittade så nog var det stämning alltid. Men idag har jag varit i skolan och haft redovisning så nu ska jag inte ner på 1,5 vecka för på måndag börjar praktiken...Det var ett väldans spöregn när jag klev av bussen, hemma var det inte alls så, så jag blev rätt våt men satt och torkade upp tills det var dags att pallra sig ut igen, hmmm...

På vägen hem stannade tåget helt oförklarligt mitt i Svenshögen, men svaret var att det inte fanns någon ström att tillgå så vi blev sittandes där i en kvart ungefär, sedan kom pappa och hämtade mig efter många missförstånd. Men då hade tåget smällt igen dörrarna och rullat iväg utan att jag hade kommit med för jag min dummer ahde ju gått av tåget. Jaja frid och fröjd till slut och nu är magen full med mammas mat, mango coh persikoglass så nu ska jag åka med Simon och pappa in till Uddevalla. Ska köpa en konfirmationspresent till min kusin som konfirmeras på söndag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback