Fint besök

Julia, SImon och Markus har varit här och ätit pizza som de köpte med sig. Sicka ungar som köper pizza när dom itne orkar laga mat. Men det var kul, jag frågade ut dom om deras sommaravslutning och om dom skulle sjunga nåt eller så men mina syskon är som mig som inte direkt framträder frivilligt. Men Markus skulle sjunga i alla fall. Som en klockren gammal tant elelr farmor eller mormor elelr nåt som vill veta allt om dom ska sjunga Den blomstertid nu kommer osv. Så höll jag på härom dagen med och frågade ut de blivande studenterna hur de skulle fira osv.

Julia tycker dessutom att jag inte ser ut som vanligt på bilderna...som tur var tyckte hon att jag såg bättre ut i verkligeheten i alla fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback