Smalmat och strumpor

Vilken tur jag har haft idag, jag har fått besök av mina vänner som har trillat in en efter en...nu väntar jag bara på nästa som ska komma och knacka på dörren. Men tyvärr gör det nog inte det, inte förrän älsklingen kommer hem från jobbet. Typ en kvart kvar å andra sidan.

Först var det Esther som kom, vi lagade mat tillsammans och vi lyckades ganska bra i att återskapa pastarätten från London, lite väl grön blev den men det är ju bara nyttigt och gott. Smakade mumma gjorde det i alla fall, nya snabbfavoriten! Sedan skulle hon åka in och jobba en sväng och jag hann inte börja med disken innan Fredrika kom och skulle hämta sina strumpor och lämna lite bilder från England.

Vi satt och snackade om livet och drömmar och att bli vuxen, väldigt trevligt. Så idag har har varit en riktigt trevlig dag!





Jag sitter och fular mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback