Miffig frisör

Efter frisören blev det en runda på stan, var på lagerhouse och köpte doftljus, tusen små stenar (nageldekorationer) fast jag kommer använda dem som pyssel mest. Hittade inte det jag egentligen skulle ha, som vanligt. Men jag måste bara säga att H&M har grymt snygga saker nu! men nu ska jag sluta snacka om det hela tiden.

Frisören gick bra, det blev toppat och jag blev nöjd fast han gnällde på min hårbotten att den var röd och irriterad och att jag skulle gå till läkaren och få ett specialshampo. Haha, som om doktorn har massa sånt i sina skåp liksom. Men sen kom han på att det bara var en liten fläck, (som om inte jag kände till den, den har suttit där i urminnes tider). Men seriöst är jag trött på mitt hår just nu så måste göra något åt det. Typ Färga över slingorna är det första jag ska göra men hade inte bokat tid för det idag så jag får väl ringa en gång till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback