Det har sina fördelar

Maten gick faktiskt bra att laga igår, det blev tomatsoppa med en cremé fraîcheklick i till förrätt, sedan currykyckling med linser och kinesris (ris färgat med gurkmeja) och till sist hade jag gjort jordgubbssorbet. Jag funderade på att vara en riktigt fullfjädrad bulltant och göra färskt bröd till soppan men det kändes lite väl för mig så Andreas fick springa och köpa en baguett istället.

Inatt har jag inte sovit många timmar, har vaknat av att jag ligger tvärs över sängen med snor i halva ansiktet, hämtat snytpapper, sprungit på toaletten, druckit honungsvatten och tusen saker till. Har noll ork så jag blir uppassad av min man, det tycker jag om.

Jordgubbssorbet i cocktailglas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback