Shopsing

Idag har jag shoppat i flera timmar så nu är jag nöjd och glad som en liten spinnande katt. Hur dom nu känner sig? Ikväll ska vi bowla, det var typ ett halvår sedan sist så det är verkligen dags, kul är det också, om det går bra alltså. För mig går det alltid antingen jättebra eller jättedåligt, jag har haft en lyckosam dag hitintills, får se om det håller i sig eller inte...

Stövlar och ankelboots från Skopunkten, första gången jag besökte den butiken och holy makaroni vad mycket skor dom hade. Hela affären bara kryllade av skor överallt! Espandrillerna hittade jag på ICA Maxi för 10 spänn!

Den gröna koftan, svarta jeansen och transparanta toppen kommer från Cubus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback