Stan hela dan

Efter vår enda lektion i förmiddags så tog jag en promenad i stan och mötte upp Anna för att luncha med henne. Vi har hittat vårat lilla favorithak som serverar soppa och bröd till humana studentpriser, det känns ungefär som om man går in i ett franskt hus på landet och det är jättemysigt.

Sedan gick vi och tittade på julpynt och köpte lite julklappar och fnissade åt alla knäppa saker som fanns på designtorget. Jag letade förgäves efter de perfekta julstjärnorna men istället var det Anna som hittade mest. (Men sen när hon gick för att plugga så köpte jag massa fint på Gina ;) Jag kan visa imorgon) 

Så småningom beställde jag en stor milkshake och satte mig att vänta på pappa för mina fötter ömmade och gjorde sketont. Hade mina nya stövlar så det kanske var därför, dom var nog inte ingådda hoppas jag.


Såhär fint är det utifrån och det luktar nybakar bröd ut på gatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback