091003

Igår tittade vi på idol med mina syskon och sedan gick det en film på ettan som var så bra att vi nästan inte ens bläddrade över till idols sista sändning. Men vi hann se litegrann, jag har tyckt att skotertjejen, Camilla, ska gå vidare men igår ångrade jag mig så sjukt mycket. Hon är ju bara för pinsam, och varför ska hon göra om alla låtar till nån schlager-aktig grej. Hon förstörde ju "My heart will go on" så mycket att det fanns ju inte ens och låten igår var ju också helt fel. Jaja, nu tänker jag rösta på Tove och Erik.

En regnig lördag som denna håller jag på att måla om handtagen till köksskåpen, självklart blir dom vita, så får vi bort lite trä i köket. Sedan tänkte jag impregnera alla mina stövlar, har köpt ett par flaskor så nu ska vi förgifta luften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback