I skolan

Idag hade man ju sovmorgon då, skönt var det. Jag är så ovan vid att gå upp tidigt 5 dagar i veckan annars så det kom som från ovan. Världens kortaste dag, men kompensation mot igår, 13,5 h, slå det!

I eftermiddag ska jag förhoppningsvis träffa syster och sedan vattna blommorna för dom håller på att dö. Lite synd eftersom jag har en massa nya blommor nu som jag har bestämt mig för att ta hand om lite bättre. Försöka var det ja! Men lika bra att konstatera att jag verkligen suger på att ta hand om mina växter, jag lever med mina fetblandsväxter sedan många år tillbaka, och trivs med det. Nu ska jag bara plocka fram en massa olika loggor tills imorgon innan jag ska traska hem.


Min favoritklass!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback