Nöjd!

Nu är dräkten klar som jag ska ha på mig imorgon, och den blev så bra tycker jag, med tanke på att jag har gjort den själv vill säga. Jag blev jättenöjd, och nu är jag snart klar med uppgiften för skolan, sitter här och ögonen håller på att trilla ihop, blev jättetrött plötsligt. Nu är det en halvtimme kvar tills jag ska gå och göra sista städjobbet för denna veckan och då kommer Andreas hem och då ska jag försöka att få det att bli helg (om jag nu klarar av det utan att vispa runt ändå) Inte stressa och göra sånt man måste utan bara laga mat tillsammans och mysa. Resten får vi göra imorgon!

Har även fixat fina naglar idag, fransk med nageldekorationer på...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback