Underbara onsdag

Det har varit lite dåligt med bloggeriet här på sistone, skyller det på trasigt bredband. Men jag har hunnit med mycket, idag vaknade jag 05.30 för att åka till stan, vi hade en redovisning och sen blev det lunch och shopping på stan med Anna, jag kan visa senare vad jag hittade för något.

På eftermiddagen planerade jag, Kicki och Johannes lite mat och lekar inför helgen, vi ska åka iväg ett gäng och bara ha myshelg som vi kallar det. Bara göra massa roliga saker, ha det mysigt och skratta ihjäl oss förhoppningsvis. Ser fram emot det jättemycket, fast jag vet en del som ser fram emot det så mycket att dom skäms, hahahaha. Det är mina tjejer det!

Nu ska jag och Kicki göra en kaka åt Johannes (Kicki har till och med lagt upp hans gardiner, hon är hans mamma!)  och sen ska vi kolla på "Oskyldigt dömd" och äta kakor och äpplen och njuta av Persbrandts sköna rollfigur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback