Äppleskörd

Fy vad seg man blir av att sova för lite, när jag satt på bussen hem (efter en väldigt bra föreläsning) somnade jag nästan till men vaknade till när jag kom till tvättstugan och såg all tvätt som skulle hängas upp. Heheeee.

Idag har jag kokat klart äppledricka som jag började med igår, jag är i tagen nu, har gjort plommonsylt, äpplepajer och nu äppledricka. Nu är det bara äpplemoset kvar men det hinner jag inte ta nu för nu ska jag gå till posten och hämta ut två paket som har kommit, ett med klädstångar från IKEA och ett med ett par stövlar från Haléns. Jag hoppas dom passar för dom var supersnygga! Sedan blir det idol ikväll I guess, det är trots allt kul med alla som tror att dom kan sjunga (inte för att jag säger att jag är bättre än dom men en del är ju ofattbart dåliga, hur kan dom ens tro att dom ska komma med???)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback