Fredagsplaner

Har ätit lunch, potatismos (min nya favorit) och vitlöksbiffar så nu är jag mätt och go. Och känner mig ganska duktig då jag har pluggat ett par sidor i boken, jag fastnade framför en film på sexan som jag inte kunde slita mig från så det blev inte så mycket gjort som jag hade hoppats men det får jag ta igen nästa vecka. Nu ska jag ta på mig nåt annat leggings och hoodtröja för ikväll ska vi hem till syrran och äta pitabröd och spela spel och kolla på film med ett mysgäng. (Vet i och för sig inte vilka som kommer men det är alltid mysigt med fredagsmys ;)


Kommentarer
Postat av: Trey

sv; okej, men jo det blir bra :) jo jag har kvar den :)

2009-09-18 @ 17:52:12
URL: http://hhhtrey.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter jätte bra :)



Amanda Widin

Almby Mellangården

63514 Eskilstuna

2009-09-20 @ 13:26:46
Postat av: Trey

glömde skriva att det var från mig haha :)

2009-09-20 @ 13:27:13
URL: http://hhhtrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback