Längtan

Just nu hoppas jag bara att det ska bli kalla dina höstdagar med varma halsdukar och sköna UGGs på fötterna och efter det ska det bli december. All julstämning, advent, julförberedelser, julmusik (som jag visserligen redan har böjat lyssna på...) och massa mys bara. Men nu är det nåt äckligt mellanting, vissa dagar är det fint väder men som idag när det är dimmigt och regnigt ute då kan det lika gärna spola fram en månad eller nåt och bli sådär kallt och soligt.

Nu ska jag börja plugga till lördagens tenta, har tänt ljus med chokladdoft och laddat med massa röda äpplen så nu ska det pluggas här!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Fick sakerna idag och jag ville bara säga att jag är jätte nöjd med dem :)

2009-09-23 @ 12:41:51
URL: http://hhhtrey.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Fick sakerna idag och jag ville bara säga att jag är jätte nöjd med dem :)

2009-09-23 @ 12:41:53
URL: http://hhhtrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback