Mjukis-onsdag

Det är inte riktigt men själva bredbandet har en svår period nu s ådärför jag itne uppdaterar så ofta hitintills i alla fall. Det fungerar inte alls så jag får springa till folk och låna hela tiden. Vansinnigt jag vet, det borde funka då man betalar sin hyresvärd för det men tydligen inte. Jag och Anna (vi är grannar) funderade igår på om det är så att det är inställt så att bara en kommer åt det varje dag för det har varit så att det har fungerat för henne en dag, nästa dag för mig osv. BULLSHIT!

Idag la min hjärna av också mitt på dan, det är inte bra med för mycket lärdom så efter en förmiddag med plugg åkte jag med mamma och Kicki till Stenungstorg och shoppade lite istället. Mycket trevligare och sen stack jag och Julia ut på en runda i skogen. Härligt, härligt!

Nu ska jag göra iordning fruktyoghurt med havrekuddar tills det är idol-dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback