Finn ett fel

Gympadojorna, ja! Men det är faktiskt så att jag ska gå och göra mitt städjobb innan jag ska ut och springa med Xina och därför åkte dessa på nu. Apropå ingenting har vi kommit igång att jogga, Kicki hävdar att det är för att vi sak utomlands snart men jag tror inte det kommer hjälpa då det inte är så många veckor till dess. Men det är gött efteråt, igår gjorde jag träningar med en liten armhävningsmaskin efteråt också och Andreas ska köpa en yogamatta att göra sit-ups på så då kan jag låna den kanske, om jag orkar...

Nu ska jag vägen om Anna som har kommit hem från sjukhuset igår och muntra upp henne lite med röda trädgårdsäpplen inslagna i cellofan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback