Fredagsmys och tentaångest

Ska gå och handla lite fredagsmys till ikväll men har zero inspiration så jag får se i affären vad det blir. Känner för kycklingpaj eller pannkakor men hinner inte stå och göra det. För första gången inför en tenta har jag inte full koll, alltså jag har nån sorts blackout, minns plötsligt ingenting så därför har jag panik på riktigt. Att göra omtenta finns liksom inte i min tankevärld. Kanske dags att föra in den tanken i medvetandet, åtminstone stoppa in den någonstans långt bak i huvudet.

Men nu var det fredagsmys jag skulle fixa ja, ikväll är det ju kvällen när idol börjar bli spännande så det måste jag se. Sen blir det tidigt i bingen och upp i ottan för att åka till stan och skriva en tenta. Sen är man friiiii som fåååågeln. För ett tag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback