Happy Monday

Den här måndagen började min praktik som varar i två och en halv vecka. Jag älskar det! Det är inte nådigt roligt, mycket roligare än att sitta i skolbänken och ha tråkigt. Dagarna är längre nu men jag gillar det ändå, idag var min lärare där och bedämde mig, jag hade tydligen "talang" så det är ju i alla fall roligt.

Ja, jag är på ett solskenshumör idag, måndag eller vaddå?! Vet inte varför, jo jag älskar min praktik, jag är inte stressad över att hinna med allt jag vanligtvis gör då jag skippar jogginrundan idag, jag sitter i min nya fina kofta och ska beställa ett par nya skor från nelly och solen börjar titta fram. Dessutom har jag på Mikas nya album, som är GRYMT! har väntat på det i flera veckor och i helgen släpptes det och jag tänker inte på de tråkiga saker som finns. Bland annat att jag har ont i huvudet som jag har börjat få allt oftare, från en gång om året till en gång i månaden. Långa skoldagar med dåliga och oregelbundet matintag är nog svaret.

Nu ska jag tvätta lite...Ha en bra måndagskväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback