Linda&Julia-eftermiddag

Det blev inte alls en så effektiv dag som jag hade hoppats, det blev föör tråkigt att sitta ensam hemma och plugga så jag gick hem till mamma och pappa där jag plockade med mig några röda äpplen som jag har lagt upp i en skål. Sedan stekte jag och Julia ägg och åt lite mellanmål, vi skulle ju ut på vår joggingrunda men pappa skulle också ut så vi  väntade på honom och under tiden tjatade Julia på mig att jag inte skulle läsa i hennes tidningar utan vara social istället. Ja, nu sitter jag i soffan, nyduschad och helt slut i kroppen, vet inte varför. Det brukar inte bli så men jag orkade knappt lyfta vattenkannan förut, var helt skakig. Men det är säkert bara ett tecken på att jag har tränat dom, ehm ja....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback