Onsdag

Här sitter jag som en liten gumma och mumsar på nykokat äpplemos med mjölk, gottgott! En pyamas från 1952 har jag hittat längst ner i en låda också, elelr i alla fall från 1998. Idag har jag ordnat med en massa saker, satt upp klädstångar och ordnat med alla våra kläder i sovrummet, lagt ut kameror på tradera och så har jag sytt en sängkappa till sängen. Det blev bra och gick mycket snabbare än vad jag trodde, tog ungefär tre timmar eller något. Passade även på när jag hade symaskinen framme och sy in en kjol och en klänning, det är skönt att bara kunna sy in ett plagg lite om det sitter lite fel på något ställe.

Imorgon väntar en långdag i skolan och sedan en joggingtur förhoppningsvis, det är ju helg för mig då eftersom jag är ledig på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback