Godmorgon!

Sovmorgon på en tisdag är inte så dumt, jag har suttit i morgonrocken och tittat på morgonTV och ätit gurksmörgåsar och juice. Nu är jag däremot påklädd och tänkte koka äpplekräm, jag har fått en hel låda med röda trädgårdsäpplen från av mamma och hemmagjord kräm är hur gott som helst! Annars har jag massa småsaker som jag har tänkt att pyssla med idag, hänga in en massa kläder som jag köpte på H&M igår, hittade faktiskt en massa fint; ett par jeans, skor och massa toppar. Sedan har vi flytta in i nya lägenheten nu så det finns en hel del att greja med i lägenheten (bilder får ni se senare när vi har kommit lite mer iordning)  och så ska jag ut på samhället i några ärenden också så jag har nog att göra idag.

Bra med den nya spegelgarderoben ;)

Kjol från MQ, nya strumpbyxor från Cubus och topp H&M


Kommentarer
Postat av: Radiotjänst

Eftersom ni ser på TV men inte betalar tv-licens kommer ni få besök av oss den närmsta veckan för samtal kring detta.

2009-09-12 @ 11:27:35
URL: http://wwww.radiotjanst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback