5 SNABBA MED MIG

  • Den här helgen är totalt obokad, det känns härligt eftersom man får tid att göra sådant som behövs göras. Som att försöka få lite färg tills det är bröllopsdags om ett par veckor.

  • De senaste dagarna har jag varit helt slut när jag har gjort mitt städjobb, och får världens blodsockeranfall när jag reser mig upp så att jag håller på att falla omkull. Vet inte om det är ett resultat av slarv med maten, ska skärpa till mig med det och hoppas att det slutar att spöka för mig.

  • Mitt drömsommarjobb (nu tänker jag realistiskt, så jag menar inte mitt ABSOLUTA drömjobb ) skulle vara att passa barn.

  • Kräsen är jag men den mat som jag gillar, den älskar jag. En av de bättre sakerna i livet måste vara god mat.
  • Jag vet inte om jag skulle säga hiss eller diss för basebolljackan som varenda kotte har. Hiss för att den egentligen är ganska snygg men diss eftersom man ser den på bokstavligt talat VARENDA människa, framför allt bloggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback